منطقه نمونه گردشگری ایوب نبی

منطقه نمونه گردشگری ایوب نبی

شناسایی منطقه نمونه گردشگری ایوب نبی گیفان
منطقه نمونه گردشگری ایوب نبی

منطقه نمونه گردشگری ایوب نبی

شناسایی منطقه نمونه گردشگری ایوب نبی گیفان

لزوم شناسایی چالش‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری خراسان شمالی

استاد بازاریابی مرکز آموزش سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بر لزوم شناسایی چالش‌های سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سهراب گیفانی بعدازظهر امروز در نشست با شماری از فعالان تاسیسات پذیرایی و اقامتی با بیان اینکه اکنون مشکلاتی در حوزه سرمایه‌گذاری بخش گردشگری در استان خراسان شمالی وجود دارد که باید بر رفع آن مسئولان امر اهتمام کنند، گفت: قابلیت‌ها و ظرفیت‌های زیادی برای توسعه گردشگری در استان خراسان شمالی وجود دارد که نیازمند ایجاد بسترها و زیرساخت‌ها است.

وی با بیان اینکه این زیرساخت‌ها شامل ایجاد اماکن پذیرایی و اقامتی و امکانات تفریحی است، ادامه داد: اکنون در بسیاری از کشورهای دنیا برای جذب گردشگر از این ظرفیت‌ها بهره برده و این باعث شده تا شمار زیادی گردشگر روانه این کشورها شوند.

استاد بازاریابی مرکز آموزش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: این در حالی است که کشور ما و از جمله خراسان شمالی از ظرفیت‌های بالقوه در بخش گردشگری برخوردار بوده اما زیرساخت‌های لازم فراهم نیست.

وی تصریح کرد: باید با اعمال بسته‌های تشویقی و حمایتی سرمایه‌گذاران بخش گردشگری را به منظور ایجاد این بسترها ترغیب کرد.

استاد بازاریابی مرکز آموزش سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: به طور حتم ایجاد این بسترها باعث جذب بیشتر گردشگری و رونق اقتصادی در استان مستعدی چون خراسان شمالی خواهد شد.

وی گفت: افزایش مدت ماندگاری گردشگران در استان خراسان شمالی از مزایای افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان است.

گیفانی گفت: نباید یک طرح گردشگری همچون طرح سرمایه‌گذاری ایوب پیغمبر در شرق شهرستان بجنورد چندین سال معطل مجوزهای سرمایه‌گذاری شود و این شیوه‌ها برای رونق بخش گردشگری آسیب است.

گفتنی است، استان خراسان شمالی در مسیر 2 قطب زیارتی شرق کشور و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.